Branża hotelowa z racji bezpośredniej obsługi z klientem powinna zapewnić innowacyjne rozwiązania, które pozytywnie wpłyną na samopoczucie gości hotelu. Zapewnienie im komfortowej możliwości płacenie to od 2022 obowiązek każdego przedsiębiorcy. Nowoczesne rozwiązania płatnicze odpowiedzą na rosnące oczekiwania rynku. 

Doświadczenie płatnicze w hotelu rozpoczynają się najczęściej na długo przed przekroczeniem przez klienta drzwi wejściowych hotelu. Na etapie rezerwacji pobytu goście mogą zapłacić za pobyt w hotelu przez stronę online. Dzięki narzędziom takim jak Booking, hotel może wygenerować specjalny link. Gość, klikając w link, zostaje automatycznie przekierowany do strony płatności, na której może zapłacić wybranem przez siebie sposobem. Płatności kartą płatniczą, blikiem to nie tylko szybszy sposób na płatność. To również bezpieczne rozwiązanie. 

Terminale płatnicze w branży hotelowej mogą być doskonałym rozwiązaniem dla sprawniejszej obsługi. 

5/5 - (51 głosów)
pl_PLPolski